Tisztelt Leendő Partnerünk!
Folyamatosan várjuk olyan cégek, egyéni és kisvállalkozók, üzletek jelentkezését az ország bármely pontjáról, akik szívesen bővítenék kínálatukat, és értékesítenék kedvező feltételekkel a honlapunkon bemutatott kiváló minőségű termékeket. Itt a lehetőség, hogy csatlakozzon egy új, rohamosan terjeszkedő technológia, a biometrikus nyilvántartó és beléptető rendszerek forgalmazóinak táborához. Minimális induló készlettel, jelentős kedvezményekkel csatlakozhat most!
Legyen Viszonteladónk!
Ha érdekli Önt ajánlatunk, küldjön Email-t a sales@digico.hu címre. A tárgy mezőbe írja be: viszonteladói jelentkezés.Köszönjük!
![]() |
UJJLENYOMAT OLVASÁS |
---|---|
![]() |
ARCFELISMERÉS |
![]() |
ÍRISZ AZONOSÍTÁS |
A CrossChex Cloud egy felhőalapú munkaidő és jelenléti idő kezelő rendszer, amelyhez nincs szükség semmilyen szoftverre. Bárhol használhatja, ahol van internet, bármilyen internetes böngésző segítségével.
A CrossChex Cloud egy gyorsan telepíthető (csak egy regisztráció szükséges) és könnyen használható rendszer, amely arra hivatott, hogy az alkalmazottak időbeosztásának kezelésén keresztül pénzt takarítson meg vállalkozásának, csökkentve a jelenléti idő adatgyűjtés és feldolgozás adminisztratív költségeit, ezáltal növelve az általános termelékenységet és jövedelmezőséget.
Az Anviz készüléket vásárlók részére a szolgáltatást díjmentesen biztosítjuk! Nincs éves/havi díj vagy egyéb karbantartási díj sem.
A szolgáltatás európai szerveren is fut (eu.crosschexcloud.com) kielégítve ezzel az EU GDPR előírásait is.
A szolgáltatás jelenleg angol nyelven érhető el, a magyar nyelvű változat elkészítése folyamatban van.
Mindazoknak jó választás lehet, akiknek nincs szüksége a CrossChex Standard szoftver által kínált széleskörű munkaidő és készülék paraméterezhetőségre, a beépített sokféle riportra.
A kevesebb beállítási lehetőség gyorsabb kezelést és jobb áttekinthetőséget kínál, azonban nem jelent korlátozást abban a tekintetben, hogy a szolgáltatást használók is huzzájussanak minden fontos jelenlét információhoz.
A felhőszolgáltatás további előnyei:
Önnek nem kell szoftvert telepítenie az asztali számítógépére, laptopjára, tabletjére vagy okostelefonjára, mert a CrossChex Cloud felhőszolgáltatás bármilyen eszköz webes elérését támogatja.
Bármely időpontban hozzáférhet az adatokhoz, módosíthat készüléket vagy akár egy új dolgozót is regisztrálhat a rendszerbe.
Önnek csak internet elérési lehetőségre van szüksége ahhoz, hogy a világ bármelyik tájáról ellenőrízni tudja munkavállalói jelenlét adatait.
Az Anviz folyamatosan bővíti a felhőszolgáltatást támogató készülékeinek listáját, hogy Ön a legjobban megfelelő eszközt választhassa a feladatra.
A CrossChex Cloud alkalmas valamennyi alapvető munkaidő és jelenlét nyilvántartási funkció ellátására. Felhasználóbarát és jól áttekinthető felülete gyors elérést biztosít az egyes beállításokhoz és egy online segítség is a rendelkezésére áll a rendszert kezelő adminisztrátornak.
A felhőszolgáltatás legfontosabb tulajdonságai:
Valós időben frissülő bejegyzések
Egyszerűsített munkarend kezelés (csak aznapi időrendek)
Szünet idők kezelése
Adat export/import lehetőségek (CSV, XLS/XLSX)
Kivételek kezelése (hivatalos távollét, szabadság stb.)
Egyszerűsített jelenléti ívek
Egyszerűsített statisztikai jelentések
Könnyű munkarend és műszak beosztás
Adminisztrátori jogosultságok szabályzása
Részlegek/helyszínek kezelése
Az applikációt használva az alkalmazottak a CrossChex Cloud segítségével ellenőrizhetik saját jelenléti adataikat és műszakbeosztásukat, valamint kérhetnek szabadidőt vagy elmaradt blokkolás pótlását a rendszer adminisztrátorától. A CrossChex Cloud applikáció az Anviz CrossChex Cloud felhőszolgáltatással együtt működik. Az applikáció angol nyelven érhető el IOS és Android készülékekre egyaránt.
Az applikáció használatához internet eléréssel rendelkező okostelefonra van csak szükség.
Az applikáció főbb szolgáltatásai:
Saját beosztás ellenőrzése
Saját jelenlét adatok lehívása
Blokkolás (BE/KI) bejegyzés létrehozása GPS koordinátákkal
Elmaradt blokkolás pótlása iránti igény küldése a rendszer adminisztrátornak
Digico Kft. © 2014
H-1032 Budapest Föld u. 54.
Tel.: +36 (1) 462 0323, +36 70 630 9181
Fax: +36 (1) 462 0324
Árajánlat kérés: sales@digico.hu
Információ kérés: bio@digico.hu